söndag 1 augusti 2010

Sanningen kommer fram

Asså igår. Vi hade bestämt oss för att vi skulle ut, men vi visste inte var eller med vilka. Så efter ett tag så fick ag mensattack och somnade i soffan :D. Sjukt kul lördag, så imorse sov vi jätte länge så åkte vi till min mamma och pappa, sjukt kul! haha. Men asså en annan gång ska vi ut.. Jag som hade köpt nya klänningar som jag hade velat inviga. helvete.
Middagen idag var iaf hur mysig som helst :), jag å baby, och syrran med make och barn var där. Det bjöds på värsta goda maten och vinet, så det var riktigt trevligt måste jag säga. Är fortfarande lite salongsstädad. hehe. Och apropå städa så ska jag städa badrummet nu när jag är lite extramodig ;) haha. Sen ska jag sova! Upp tidigt imorgon tänkte jag mig, ska boka den där tvätt tiden som jag aldrig gjorde förut när jag sa att jag skulle göra det. Hittade inte  tvättstugan då, men tror att jag har fått en bättre beskrivning nu av vart den ska ligga, så ska ta mig i kragen imorgon. Godnatt då bloggen, ses imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar