torsdag 5 augusti 2010

Hej

Hejsan, igår var jag trött sur och grinig så jag orkade inte blogga. Jag var hemma och åt glass och var trött. Vi, jag och min älskade gick runt middagstid till Texas Burger iaf för att käka middag. Sen gick vi till apoteket och köpte kosttillskott till mig, så dom ska jag försöka komma ihåg att käka nu också. Hell yeah, dom innehåller järn och skit så att man blir stor och stark, yes så ere!

Ja, så jag tog en sån imorse och jag tror att jag e lite piggare idag än igår. Är pigg i kroppen men trött i huvudet. Så de e sweet. Idag har jag gjort lite duktiga saker faktiskt jag har, sökt jobb - lämnat ut cvn på stan, läst körkorts boken, ätit frukost och lunch, och nu håller jag på å tvättar! bra va. Det är sällan jag gör saker som jag borde. Klapp på min axel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar