måndag 2 augusti 2010

Säär

Åh, jag fick värsta snilleblixten inatt, eller rättare sagt precis efter att jag hade hoppat ner i sängen och försökte sova. Jag kom på att jag skulle beställa ett par skor från nelly.com som jag har kollat på förut men inte köpt bara för att jag har varit för snål och tyckt att säsongen e lite slut kanske. Men så inatt kom jag på att jag MÅSTE ha dom! så jag skrev ner de på mobilen :D. Å så imorse så skulle jag gå in och beställa dom så finns dom inte kvar! Så nu hatar jag mig själv. helvete. Skorna i fråga såg ut så här i alla fall om någon får för sig att sälja sina 37or.
Paint
Min suveräna tanke var att jag skulle ha dom till bara ben så länge vädret tillät sen skulle jag ha grå-beigea strumpor i dom till hösten. Det skulle vara helt prefekt.
Nu vet jag inte vart jag ska ta mig till. Har kramp i ena armen för att jag är så frustrerad. Nu tänker jag köpa ett par svindyra ännu finare från typ Topshop för att straffa min snålhet och gottgöra min kärlek till fina skor. Fatta att jag har drömt om dom hela natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar