fredag 13 augusti 2010

Fredag den 13 augusti

Man skulle kunna tro att jag precis har vaknat nu. men nej. Jag och baby har varit hos hans mamma och ätit lunch och lekt med hans systers barn. Har haft en helt hektisk morgon med andra ord :). hehe men ändå jävligt mysigt. Nu så tänkte jag fixa lite hemma med disk och damsugning och så, sen kommer Sandra och Tove komma över en snabbis, å då tänkte jag övertala dom att följa med mig en stund på stan eller nått. Hurm. Ikväll vet jag inte vad som händer. Får se, är inte jätte sugen på att gå ut. Fast jag kanske blir vem vet.

Imorgon så ska vi på en stor fest på Värmdö, min mammi och några andra har fyllt jämt i år och kickar därför feta festen i en lada! Det kommer nog bli hur kul som helst. Ska se till att ta lite kort då.

Nu ska jag diska, hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar