måndag 9 augusti 2010

Och dagens dag

Yes! Bilskolan gick asbra, körde motorvägen till nacka strand och nacka forum, där körde jag lite rondeller och så. Yeah, jag är så bra! he. Dirr efter bilskolan så blev det gym. Körde löpband och diverse styrkemaskiner, väntade på rodden aslänge men det satt nån jävla mupp och muppade sig vid den aslänge, helvete.

Sen åkte jag hem och fixade mig skitsnabbt, så åkte jag till Linnea på middag. Käkade skit god mat och myste hon jag Sandra, Linneas mamma och hundara :) Myspys

Efter det åkte jag och mötte upp min man på Mariatorget, där ifrån gick vi till O´Connells och käkade lite till.
Nu måste jag kolla på Sopranos och se till att min älskade inte åter upp sina tånaglar :)
Hörs imorrn bitches!

Ska bli tajt!
På O'Connells

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar